Stal Gorzów wydaje oświadczenie po doniesieniach medialnych

28 lutego 2021, 11:44, redakcja@sportowygorzow.pl
Po wielu publikacjach medialnych związanych z wyjazdem na Teneryfę członków klubu i sponsorów, klub żużlowy z Gorzowa wydał oświadczenie. Poniżej prezentujemy całą jego treść:

Klub Stal Gorzów to jeden z najbardziej utytułowanych klubów żużlowych w Polsce. To wspaniała tradycja, wieloletnia historia, wielcy zawodnicy i niesamowici kibice. Zarządzanie takim klubem to ogromna satysfakcja, ale zarazem wielka odpowiedzialność. Dbanie o pozytywny wizerunek Stali Gorzów zawsze było priorytetem dla obecnego zarządu.

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy szkalujące i nieprawdziwe doniesienia medialne dotyczące naszego zgrupowania na Teneryfie. Prawda, a nie plotki zawsze broni się najlepiej, dlatego przedstawiamy Wam oficjalne przeprosiny dyrekcji Hotelu, w którym przebywał nasz klub. Z pisma jasno wynika, że nikt związany z klubem Stal Gorzów nie miał nic wspólnego z niewłaściwym i nieetycznym zachowaniem w hotelu. Będziemy również na bieżąco publikować wszystkie dokumenty i materiały, które otrzymamy i jasno udowodnią naszą rację. Dla nas najważniejsza jest prawda, a nie plotki!

Jesteśmy świadomi, że nasza praca dla klubu, dbanie o relacje sponsorskie i pozytywny wizerunek klubu mogły zostać nadszarpnięte poprzez nieprawdziwe i tendencyjne artykuły, dlatego wraz z prawnikami przygotowujemy kroki prawne, które w najbliższym czasie podejmiemy.

Pragniemy podziękować wszystkim kibicom, którzy obdarzyli nas zaufaniem i wsparciem w tym trudnym dla nas czasie. Jesteście wspaniali! Jesteśmy Zawsze Razem!

Ze Stalowym Pozdrowieniem
Zarząd KS Stal Gorzów

 

Poniżej treść wiadomości od Dyrekcji Barceló Hotel Group:

  • Przede wszystkim chcielibyśmy przeprosić za nieporozumienie spowodowane fałszywymi informacjami publikowanymi przez Polskie Media. Prawdą jest, że pan Dariusz Ostafiński napisał do nas maila z prośbą o informacje na temat pobytu członków klubu żużlowego Stal Gorzów, prawdą jest również to, że nasz szef recepcji odpowiedział mu po kilku zapytaniach. W żadnym momencie nasz kierownik recepcji nie podał żadnych danych osobowych żadnego członka zespołu. Jak wskazałeś w e-mailu, w tych dniach były inne rezerwacje grupowe z Polski, a hotel zgłosił, że „grupa” (nigdy nie mówiliśmy o „zespole”) hałasowała w hotelu, przeszkadzając innym gościom. Wydaje się, że dziennikarz pomylił lub chciał pomylić słowo „grupa” z „zespołem”. Chcielibyśmy powtórzyć nasze szczere przeprosiny za to ogromne nieporozumienie. Barceló Hotel Group jest niezwykle ostrożny i szanuje dane osobowe naszych klientów. W celu uzyskania wszelkich informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych Barceló ma pełnomocnika ds. Ochrony danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod następującym adresem e-mail: DPO@BARCELO.COM.

Podziel się


Komentarze